Veelgestelde vragen

Mocht je nog vragen hebben over je bestelling, bekijk dan eerst onze FAQ's hieronder. Daar vind je mogelijk al het antwoord op je vraag. Mocht je nog steeds hulp nodig hebben, aarzel dan niet om ons te e-mailen op info@ellismore.nl. We helpen je graag verder.
  • Waar kan ik mijn Track & Trace code vinden?
    Nadat je bestelling is verzonden, ontvang je van ons automatisch een traceercode. Meestal duurt het ongeveer 24 uur voordat je deze code ontvangt. Vergeet niet om ook je spamfolder te checken, soms belanden onze e-mails daar per ongeluk.

  • Hoe kan ik zien waar mijn pakket is? 
    Op onze "Volg je bestelling" pagina kun je precies zien waar je bestelling zich bevindt. Gebruik hiervoor het bestelnummer en het e-mail adres waar je de bestelling mee hebt geplaatst.

  • Kan ik mijn bestelling retourneren?
    Je hebt 30 dagen de tijd om je online aankopen te retourneren. Probeer de producten thuis uit, net zoals je in een winkel zou doen. Wanneer je de producten terugstuurt, zorg er dan voor dat ze zo origineel en onbeschadigd mogelijk zijn. Voor verdere details kun je ons retour- en terugbetalingsbeleid raadplegen.

Als je niet kunt vinden waar je naar op zoek bent, helpen we je graag verder. Stuur ons gerust een e-mail op info@ellismore.nl.