Verzending & Levering

Wij streven ernaar om het bestel- en leverproces zo makkelijk mogelijk te maken voor onze klanten. Mocht je onverhoopt toch tegen vragen of andere problemen aanlopen dan kun je gerust contact opnemen met onze klantenservice. Hieronder leggen we uit hoe jouw bestelling verwerkt en geleverd wordt.

1. Het plaatsen van een bestelling

Het bestelproces van Ellis Moré is zo eenvoudig mogelijk ingericht. Je dient je eerst op de productpagina het gewenste product aan de winkelwagen toe te voegen. Dit doe je door op de zwarte knop met "Voeg toe aan winkelwagen" te klikken.

Hier is het belangrijk om te controleren of je de juiste varianten geselecteerd hebt. Als dit allemaal in orde is dan druk je op de knop "Afrekenen". Op de informatiepagina dien je de juiste adresgegevens in te vullen, let goed op dat alle gegevens correct ingevuld worden. Wanneer deze gegevens correct zijn ingevuld kun je op de knop "Doorgaan met verzenden" drukken.

De "Verzending" pagina biedt de mogelijkheid om nogmaals de opgegeven adresgegevens te controleren. Verder kun je zien dat iedere zending helemaal gratis geleverd wordt. Als blijk van waardering voor onze klanten nemen we namelijk altijd de verzend- en leverkosten voor eigen rekening. Je kunt nu verder door op de knop "Ga naar betalen" te drukken.

Bij de betaalmogelijkheden heb je de keuze uit diverse betaalmogelijkheden. Op ellismore.nl zijn alle betaalmogelijkheden voorzien van SSL versleuteling, dit betekent dat je bij ons altijd verzekerd bent van een veilige betaalomgeving.

Nederlandse klanten:

  • iDEAL 
  • Klarna (binnenkort)
  • Creditcard (AMEX, Mastercard, Maestro, Visa)

Belgische klanten:

  • Bancontact
  • Belfius
  • KBC/CBC
  • Creditcard (AMEX, Mastercard, Maestro, Visa)

Nadat je de juiste betaalmethode hebt gekozen dien je op de "Bestelling voltooien" knop te drukken waarna je wordt doorgeleid naar de beveiligde betaalomgeving van de door jou gekozen betaalmethode. Volg de instructies op de desbetreffende pagina op om je bestelling af te maken. Mocht je onverhoopt hinder ervaren bij het plaatsen van je bestelling dan kun je altijd contact met ons opnemen.

Verzendkosten
Boven de 
€20,- nemen wij de verzendkosten voor eigen rekening.

2. Verzending van je bestelling

Heb je de perfecte look of accessoire gevonden op onze website? Dan wil je daar natuurlijk zo snel mogelijk van gaan genieten! Daarom zorgen wij ervoor dat je bestelling zo snel mogelijk wordt verwerkt en verzonden.

Om ervoor te zorgen dat we eerlijke prijzen kunnen vragen voor onze producten hebben wij ervoor gekozen om pakketten in bulk te verzamelen en zodra we onze minimum drempel bereiken, versturen we ze allemaal in één keer. We hopen dat jullie dit begrijpen en ons willen helpen met een betere en gezondere wereld.

Let op: Net als veel andere webwinkels is het extra druk voor ons en kunnen er vertragingen optreden door de corona crisis. Houdt hier rekening mee bij het bestellen. Wij doen ons uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk te leveren.

Als je bij ons een bestelling hebt geplaatst kun je na een paar dagen eenvoudig bekijken wanneer je pakket ongeveer arriveert. Je ontvangt per mail je persoonlijke tracking code waarmee je via onze tracking partner ParcelsApp je bestelling kunt volgen. Bekijk onze Track & Trace pagina over hoe dit werkt.

Om er zeker van te zijn dat je bestelling vandaag nog wordt verzonden kun je altijd even (telefonisch) contact opnemen. Ons service team staat klaar om je te woord te staan en helpt je graag bij het maken van de juiste keuze.

3. Levering van je bestelling

Wanneer je bestelling geleverd wordt kun je genieten van je bestelling! Natuurlijk kan er altijd iets misgaan. Wil je ruilen of retourneren? Check dan deze pagina.

Defect product?
Wat vervelend! Helaas kan het voorkomen dat je product beschadigd raakt tijdens het transport. Hiervoor leveren wij de eerste keer altijd kosteloos een nieuwe pakketje en kunnen we helaas geen terugbetaling uitvoeren. Komt het de tweede keer defect aan? Dan betalen we je volledige aankoopbedrag terug.

Verloren pakket?
In het geval dat een pakket verloren is gegaan of niet is afgeleverd als gevolg van een logistieke reden, zullen wij altijd een nieuw pakket verzenden voordat wij overgaan tot ons terugbetalings- en retourbeleid.

Voor overige vragen kun je altijd contact met ons opnemen.